We plakken de poster en verkopen de kaarten

12 februari 2012 - Ballinasloe, Ierland

Aangezien mijn laatste bericht op zaterdag was, zal ik nog even vertellen wat ik zondag nog gedaan heb. Zoals ik schreef hadden we een borrel voor de opening van Beauty en the Beast. Aangezien dit pas om half 6 begon en we voor de rest niks te doen hadden, hadden we een luie middag (een beetje te lui eigenlijk). Om 5 uur op de fiets naar het dorp. Daar even 3 minifrikandelen gegeten en de chairperson van de Musical Society, Francise, ontmoet. Erg aardige vrouw. Ze heeft genoeg voor ons te doen tijdens de speelweek.

Maandag was een simpel dagje op kantoor. Ik moest festivals opzoeken die in de eerste week van september plaats vinden in Nederland vlak bij een Raynair vlucht.

Dinsdag had ik ’s ochtends een gesprek met Colm over wat mijn taken nou eigenlijk waren. Ze willen een e-zine (digitaal magazine) op gaan zetten voor de bezoekers van het theater. Daarvoor hebben ze een bestand nodig met alle contactgegevens van de bezoekers van het theater, dat ga ik dus doen. Ik moet een facebookpagina opzetten voor het theater en deze bijhouden. Ook ga ik de marketing doen voor een summerschool die plaatsvind in mei over een belangrijk persoon voor de stad: Ada English. En dan nog een marketing voor alle stukken die in het theater plaatsvinden. Het is een aardig takenpakket maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet druk genoeg heb.. sommige dingen staan op de planning maar daar kan ik nog niet aan beginnen. Om 13.00 uur hadden we weer een teamvergadering. Daarna voelde me hoofd aan als een spons, ik ben nog niet gewent aan het snelle Engels en doordat ik ook niet altijd weet waar het over gaat is het lastig te volgen. Maar dat komt wel goed.

Woensdag was een lekker dagje. ’s Middags werd ik opgehaald door Marry O Connell (chairperson van het theater) om te kijken waar ze mee bezig waren in het theater. Mary moest nog iets ophalen in Athlone en ik ging mee om goedkope kleren te kopen voor achter de schermen (heb alleen nette kleren bij me..). Eerst nog even posters op gehangen in de stad voor een show van 1 maart in het theater en daarna lekker gaan shoppen onder werktijd :D. Broek en schoenen gekocht bij Penny’s (Nederlandse Primark). ’s Avonds me membership voor het zwembad in orde gemaakt waardoor ik nu lekker kan zwemmen.

Donderdag heel de dag opzoek geweest naar tours in Dublin. Volgende week is er een seminar in Dublin en AOIFE organiseert die. Dit houdt in dat Tina en ik vanaf woensdag alleen op kantoor zitten. Ik moest opzoek naar een museumtour voor 35 personen, heel de dag aan de telefoon gezeten. ’s Avonds naar een ‘ Singer Circle’ in de stad. Er werden allemaal Ierse verhalen gezongen in een pub J.

Vrijdagochtend van 10 tot 12 geprobeerd kaarten te verkopen voor de show van 1 maart, geen kaartje verkocht J, maar dat komt nog wel ;). Daarna gewerkt aan de database van de theater bezoekers. Van 2 tot 3 heerlijk gaan zwemmen :D en ’s middags nog even doorgenomen wat nu eigenlijk de bedoeling is van volgende week: kort samengevat: telefoondienst :p. ’s avonds ben ik waarschijnlijk ma t/m do avond in het theater :D en de week daarna heel de week. Het kantoor is volgende week ticketoffice voor kaartverkoop van Beauty & the Beast en ik ga over de kaartverkoop, ik krijg ook de telefoon van de musical society waarop mensen kunnen bellen om kaarten te reserveren. Tina gaat vrijdag naar Dublin en de rest van het kantoor is daar dan nog dus ik neem waarschijnlijk vrijdagmiddag vrij om lekker te relaxen.

Gister met Maya en Tina gaan shoppen in Athlone, overhempje gekocht en nagellak J. Vandaag misschien fietsen in de omgeving en misschien nog even naar het zwembad om gebruik te maken van de stoomcabine want Mereltje is verkouden :D. Nu aan de thee met honing!

Kisses!

1. Tineke Jansma-Teekens:
    12 februari 2012
    heerlijk om zo'n weekje even van je af te schrijven denk ik. Wij zijn druk bezig geweest in het huis. spreek je vast nog wel straks.

dikke kus

mam
  2. marjan:
    12 februari 2012
    Je hoeft je niet te vervelen meisje. Je zit wel lekker in je vel hè?
    Skype nog niet gedownload, maar zal er naar kijken. Jouw pappa en onze jeroen zijn vanmiddag schaatsen, gezelli!
    Fijn weekend nog en het beste met de verkoudheid.
    dikke kus van ons
  3. oma:
    12 februari 2012
    Dat is me even een verhaal. Hoe gaat dat aan de telefoon
    in het Engels? Allemaal druk druk druk en af en toe zwemmen
    Fijn hoor!Dag lief oma
  4. Erna:
    13 februari 2012
    Hoi
    Wat heb je het lekker druk!
    Ik mis een verhaal over schaatsen... Geen ijs daar? Alleen zwemwater lees ik.
    En een Irish wisky met honing helpt vast ook wel tegen je verkoudheid. Veel plezier weer komende week! Tot het volgende bericht!
  5. Erna:
    17 februari 2012