nog 1 week!

30 april 2012 - Ballinasloe, Ierland

Hee allemaal!

Beetje later dan normaal maar ik had vorige week een beetje een saaie week en een nog veel saaier weekend (heel het weekend achter de pc aan verslagen gewerkt) dus ik heb even een weekje overgeslagen.

Afgelopen week een drukke week gehad met voorbereidingen voor Ada English, de poster is gemaakt en vrijdag waren ook de flyers klaar en de uitnodigingen verstuurd.

Dinsdag hadden we bezoek van een belangrijke AOIFE zakenman uit Denemarken. Erg aardige man die ook nog eens zijn moeder had meegenomen. Woensdag in het huis lekker een Deens diner gegeten met Colm, Michella, Alvaro, Geoffrey, Maja, Allen en zijn mamma. Wat een schat van een vrouw was dat! Oma ik miste je!!

Tussendoor ook nog lekker gaan zwemmen. Vrijdag wilde ik ook gaan zwemmen maar ik was pas om half 9 (op een Vrijdag!!!!!!) klaar met werken dus het zwembad was al dicht.

Van het weekend lekker even gerelaxt :D geen rapport, gewoon genieten van het feit dat ik voor 20 weken in het prachtige Ierland ben (ik heb het naar me zin!!). Van het weekend waren Maja en een vriendin van haar ook gezellig langs, Colm was er niet dus het was een echt studentenhuis :D.

Vrijdag gezellig (drank)spelletje gedaan en om 6 uur me bedje ingedoken. Zaterdag om 1 uur wakker geworden om om 2 uur lekker op pad te gaan naar Athlone. Omdat de taxi niet wist hoe de bij Colms huis moest komen zijn we maar gaan lopen. Michela en ik waren dat snel zat, gelukkig kwam de buurman (die van het Kellygrove huis met de lieve hond mams) langs, dus Michela en ik hadden een lift naar city centre geregeld ;). In Athlone zijn we eerst de kaartjes voor de film gaan halen. We gingen naar ‘The Avengers’ (superhelden die een team vormen om een oorlog te voorkomen ….. ). Na het ophalen van de kaartjes nog even een rondje gelopen in Athlone en toen lekker naar de film. Was erg gezellig!!!!! Daarna de pub ingegaan om een potje pool te spelen (ging nog best aardig ;)) om 11 uur de laatste bus terug naar het altijd bruisende Ballinasloe genomen, daar nog even wat gedronken en uiteindelijk om half 3 lekker gaan slapen.

Vandaag echt helemaal niks gedaan! Heeeeerlijk! Laat opgestaan, gezorgd dat we weer gas hadden (de gas tank was leeg dus die moesten we even vervangen hihi), ‘the robinson’ gekeken en lekker gegeten. Nu film aan het kijken en dan toch maar slapen want ik zal me energie nodig hebben.. (morgen tot 10 uur werken…)

Wens me succes met de belangrijkste week van me stage! ;) xxx

1. Tineke Jansma-Teekens:
    30 april 2012
    Hey meis, gefeliciteerd met onze koningin, doe iets oranjes aan vandaag. Wij lekker nog een dagje vrij en raad eens wat heel veel zon, eindelijk.....
    natuurlijk heel veel succes deze week en zeker a.s. weekend. Zijn zeer benieuwd naar je verhalen het weekend erna.

lots of love, pap en mam kissiessssssss.
  2. oma:
    30 april 2012
    Dat was een super verhaal. Van alles wat. Heb je me echt gemist?
    Nu uitkijken naar de dingen die komen gaan. Erg belangrijk dus heb
    ik begrepen. Zet 'm op meid je kunt het. Het was wel een erge
    lange tijd zonder zo'n leuk bericht van jou. Heel veel toi, toi, toi,
    voor het weekend. Veel liefs en een knuffel van oma
  3. Erna:
    30 april 2012
    Ja had je iets orqnjes aan bij de borrel op de nederlandse club tineke had ook een oranje hoed.sjaal shirt gympen tas haarband en oorbellen aan vandaag!!!succes komende week
  4. Tineke Jansma-Teekens:
    5 mei 2012
    niet alles geloven hoor!!