Happy Birthday!

26 maart 2012 - Ballinasloe, Ierland

Hallo hallo!

Na bij te zijn gekomen van St. Patricks Day, de zondag en de maandag lekker doorgebracht  thuis, fietsen, soort van rapport doen, erg relaxt. Zondag wilde ik lekker lang gaan zwemmen, gewoon voor 50 minuten, na 5 minuten maakte ik een verkeerde beweging.. pijn in me rib en schouder :( daar ging me goede plan… Gelukkig was het heerlijk weer en was de weg terug mooi!

Dinsdag weer een dagje werken. ’s Avonds gesprek met Colm over hoe het gaat en hoe ik het vind. Woensdag een flinke waslijst met dingen om te doen en ik moet eerlijk zeggen dat die lijst alleen maar groter geworden is :S. De eerste uitnodigingen voor Ada English verstuurd dus waarschijnlijk gaat het gekkenhuis morgen beginnen… ’s Avonds vergadering van het theater (morgenavond is er een presentatie voor de ‘board’ over hoe de ontwikkelingen gaan en wat de plannen zijn).

Donderdagmiddag een vergadering van Ada English. ’s Avonds tijd voor lol! Ik was eerst nog even gaan zwemmen (wat jammer genoeg nog steeds niet helemaal lekker ging), en daarna naar het huis. Tina, Maja, Colm, Claire, Barry, Ciaran, Michela, Mary en Karen (heb ik mee gewerkt achter de schermen). Maja en Tina hadden lekker Slovenisch gekookt. Na het eten kregen Tina en ik allebei een grote taart met kaarsjes erop en een kaart! Erggg liefff!!! Om 2 uur was ik het zat en ben ik lekker me bedje ingedoken.

Vrijdag Tina’s laatste dag (kan niet geloven dat ze alweer weggaat), we hebben nog even snel een groepsfoto gemaakt :). ’s Avonds ben ik met Frances, Pat en Gerry naar Galway gegaan om daar ‘A Tale of two Cities’ te zien. Echt heel goed! Ik had niet verwacht dat het zo goed was. Na de show nog naar een Amerikaans eetcafe (Mc Donalds achtig iets) gegaan. Om 2 uur thuis en dat was precies op tijd want de rest kwam ook net thuis van de pub. Daarna thuis nog wat gedronken en lekker met Tina zitten kleten tot een uur of 5…

Zaterdag ’s ochtends met Michela naar de abbey ‘ Clontuskert’ geweest. Was heerlijk weer dus het fietsen was lekker en de abdij was erg mooi (zie de fotos’s). ’s Avonds Tina gedag gezegd en toen met Michela naar het Hotel gegaan om daar de dvd van Beauty en the Beast te kijken. Er was iets mis met de apparatuur dus we starten een uur later dan gepland maar het was wel gezellig :). Daarna lekker naar huis gegaan.

Vandaag weer heel de dag aan me verslag gewerkt… hopelijk ben ik daar volgende week voor even vanaf…

Tot volgende week.  xxxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. oma:
    26 maart 2012
    Je doet toch wel allemaal geweldige dingen. Dus ook al
    een beetje verjaardag gevierd! Jammer dat Tina alweer weg
    gaat. Maar zo werkt dat daar. Hoe is het met je zwem_pijn?
    Alles weer goed hopen we maar. Liefs
  2. Tineke Jansma-Teekens:
    26 maart 2012
    Hey Lieverd, wat een leuke foto's. Michela lijkt wel een zusje van je ha ha, grappig om te zien dat wat er in de verte uitzag als alleen wat muren toch best nog wel een mooie site is om te bezoeken. Het etentje zag er heel gezellig uit. Was die voorkant van de kaart een foutje of opzet???? Zal ik aan Ruben ook een andere jas meegeven, of hou je het rood???? kus van mam en de rest.
  3. Erna:
    Hoi
    Leuk om toch elke week te lezen wat mijn overbuurmeisje doet in Ierland!
    De foto's zien er erg Iers uit, wel mooi dus!
    Ga je je verjaardag ook nog vieren op de dag zelf, of is het gewoon hard werken geblazen. Nou meisje veel plezier maar weer, de kaart komt eraan, ik weet niet precies wanneer:), ik hoop dat de Ierse postbode heel snel kan lopen.........!!Of k omt die gewoon een keer in de maand langs??Of alleen met Kerst? Grapje! Ik ga er een postzegel op doen en dan hup op de bus en dan maar duimen!!dat die op tijd komt.Groetjes
    Erna