lekker rustig aan

4 maart 2012 - Ballinasloe, Ierland

Hallo allemaal,

Na 2 drukke weken vol theater, deze week weer een rustige week op kantoor. Ik had lekker de maandag vrij genomen om een beetje bij te slapen. Dacht dat ik niet zo heel moe was maar ’s middags om 4 uur viel ik toch echt in slaap, wel lekker.

Dinsdag wat financiën gedaan en verder gewerkt aan een database. ’s Avonds een vergadering bijgewoond over het theater. Het is leuk om te zien hoe de plannen nog in de kinderschoen staan. Het theater is al heel oud maar is pas geleden echt van de society geworden, eerst was het van de gemeente. Het enige probleem wat de uitvoer van de plannen in de weg staat is natuurlijk geld..

Woensdag niet veel bijzonders gedaan. ’s Avonds wel lekker gezwommen :) Donderdag overdag een beetje geholpen met dingen gereed maken in het theater want er was ’s avonds een optreden van een band. ’s Middags een vergadering van Ada English, momenteel zijn ‘we’ op zoek naar sprekers, het was mijn taak om aantekeningen te maken.. nou daar is dus niet zoveel van terecht gekomen. Vier vrouwen en 1 man die heel snel praten over dingen die in het verleden zijn gebeurt, waar ik niet bij was. Ik me verontschuldigen dat de aantekeningen niet helemaal gelukt waren, dat kwam vanzelf wel zeiden ze. Na de vergadering weer lekker even gaan zwemmen. ’s Avonds met de ‘front of house’ meegeholpen. Was erg leuk om Frances weer te zien :). In de pauze naar huis gegaan met Colm en Tina. Het was Ierse muziek, erg leuk maar na een uur heb je het ook wel weer gehoord :P.

Vrijdag geprobeerd orde te scheppen in de chaos. Aangezien het kantoor in november verhuist is naar een kleinere locatie en iedereen te druk is om dingen uit te zoeken, doen de stagiaires dat maar (wij worden namelijk een beetje gek van de ongeorganiseerde chaos) . Nu moet ik wel zeggen dat ik alleen geïnteresseerd ben in de theaterbestanden dus alle andere dozen laat ik links liggen (a). ’s Middags nog een vergadering op kantoor en daarna weer lekker gaan zwemmen. ’s Avonds lam uit de oven gegeten. Met dat gerecht voed je normaal gesproken 6 mensen, wij aten het op met z’n 3en hihihi.

Gister lekker niks gedaan. Nou ja ik had wel iets willen doen maar het kwam er niet van. Me baas heeft me gevraagd of ik een lijstje wil maken met wat ik nog wil zien en als ik dan een dag vrij wil om dingen te bekijken mag dat best, hoort erbij. Dus als iemand nog leuke suggesties heeft??

Vandaag lekker naar Kinvarra, net iets onder Galway. De baas gaat zeewier zoeken om zijn aardappels in te planten (nu ik dit zo zeg herinner ik me weer in wat voor een heerlijk boerengat ik zit) en Tina en ik gaan het dorpje bekijken. Volgende week een week werken zonder een voorstelling op de planning. Vrijdag gaan we met heel het kantoor de Croagh Patrick beklimmen : ’s ochtends vroeg weg, klimmen, ’s avonds slapen we in een hostel, de mannen koken, vrouwen afwassen en dan gaan we drinken :). Zaterdag met z’n alle naar Galway. Dus als jullie zondag geen reisverslag van me ontvangen ben ik van de berg afgevallen. :p (Kan ik toch nog me wandelschoenen gebruiken mams :)).

1. Tineke Jansma-Teekens:
    4 maart 2012
    ha,ha, ja toch maar goed dat je die schoenen meegenomen hebt. Dat klimmen gaat je vast wel lukken, kan nooit erger zijn dan oostenrijk en noorwegen. Het blijft leuk om deze stukjes na te lezen. dikke kus
    mam
  2. Erna:
    5 maart 2012
    Hoi
    Nog steeds leuk zo te lezen. Was het klimmen leuk?Wij waren heerlijk op wintersport en nu weer thuis om jouw verhalen te lezen.
    Veel plezier weer komende week!